My weekend

Hej!

Min lördag, först var det kalas för micke med god smörgåstårta och cheesecake! Mums! Sen var det dags för tjejmiddag hos My för henne och Jennie som firade sina födelsedagar tillsammans, där bjöds det på god mat à la Grekland! Efter lekar, dans och skoj så blev det en runda på Tages. Det var sådär, tycker visst inte det är så skoj ute längre.. :(

Söndag, blev ingen bakis söndag här inte. Åkte till Ekeby för att hämta min lilla älskling. Där lekte vi ute och grillade korv. Sen körde vi till mamma i hbg. Där fick vi en god middag. Och jag fick med mig hennes cykel hem då min har blivit stulen!!! Åh åh åh! Så sjukt jävla irriterande!!! Min fina vita monark cykel som typ var världens bästa att cykla på! :(

Idag jobbat jag slutar 15.30 och då ska jag hem och mysa med min fina pojke som jag saknar som fan just nu! Mamma passar honom hos mig. Pratade med henne innan och hon har visst städat mitt hem och min balkong, världens bästa mamma 😘

Hörs köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0