Min tisdag

Började med ett jobbpass 7.30-14.00 asmundtorp/häljarps hemvård. Mamma passade w, så när jag slutat löste jag av henne på öppna förskolan där hon befann sig. Sen mötte jag upp My och vi tog en snabb fika på eh, Alexander var inte alls på fikhumör så vi fick fly hem till mig. Sen kom Jennie efter jobb och vi hade det trevligt trots två gnällisar som avlöste varandra. :s

När Jennie gick gjorde jag middag och sen kom ålen efter en lååång arbetsdag, så vid 20.00 satt jag ner i soffan och åt fläskpannkaka efter en minst sagt fartfylld dag. Och nu ligger jag i sängen efter en skön dusch och ska kolla på film. Lär väl somna efter 10 minuter som vanligt.

God natt och köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0