Helgen

Det blev en lyckad kväll i lördags. Vi tjejer hade det som vanligt trevligt tillsammans. Och inne istan träffade jag min bror så på Tages hängde jag mest med han och hans vänner. Strax innan 4 kom jag och Simon hem och löste av snälla Gittan, haha. Då kokade vi korvar för dom hade tagit slut på pölsemannen, ofta?!

W vaknade 7.30 igår, gissa om hans mamma var trött och väck då? Sen var det full fart, sova vad är det? Vi åkte ut till atorp och njöt utav solen, grillade fläskfilé och hade det nice :)

Idag ska vi umgås med my och Alexander. Blir frukost i deras fina stuga och antagligen massa lek för barnen och skitsnack för oss som vanligt :) hoppas på lika härligt väder idag, det ser lovande ut! :)

Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0