Sjuk :(

Sitter på Citykliniken och har gjort sedan kl 9, typ 1,5 timme.. Dryyygt! Och har ännu inte kommit in. I måndags kväll fick jag ont i halsen och har bara blivit värre, hade feber igår, första gången jag har det i vuxen ålder. Och ont i hela kroppen och kände mig allmänt sjuk, är typ stensäker på at det är halsfluss, sällan? Ja fast det var faktiskt 3 år sedan sist iofs men innan dess hade jag det flera ggr om året.

Till något roligare, i fredags när jag jobbade på kopparängens servicehus så erbjöd dom mig jobb där till minst den 31:e augusti. Jag tackade nej för att jag har svårt för att alltid kunna jobba kvällar och helg men dom sa att dom skulle fixa det så att när jag inte kunde så gjorde det inget för dom ville så gärna ha mig där. Åh då blir man glad. Så numera och ett tag framöver jobbar jag där, skönt med schema faktiskt. :)

Tillbaka till detta, ska hämta w kl 14 på dagis, vi kan ju hoppas att jag har hunnit komma in tills dess. Åh!

Köss

William imorses med sin angrybird väska och flippflopps från Grekland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0