Midsommarhelg

Vilken underbar midsommar helg vi har haft! :)

Midsommarafton, jobbade först till 14. Sen körde jag William och farmor hem till pappa, annika och Julia i Ekeby där en stor del utav släkten befann sig för att umgås och fira. Dagen och kvällen bestod utav korv med bröd, lekar i alla dess former, midsommarmat, god dricka, lite dans m.m. Sen sov typ alla över, finns det hjärtrum så finns det stjärtrum ;)

Midsommardagen, förra midsommardagen åkte vi alla till Liseberg sådär spontant. Detta året åkte vi istället till bakken, spontana familjen! där hade vi en mycket bra dag som avslutades med två rätters. Var hemma i min säng efter kl 01 så det blev en lång men väldigt rolig dag! :)

Än så länge har jag mest jobbat och så ser resten utav veckan ut, förutom till helgen för då är jag ledig. :)

Köss på er

Bjuder på en bild från förra sommaren på min snutteplutt!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Så sööööt han är:)

2013-06-25 @ 13:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0