Hej igen

Skulle publicera detta igår innan middagen men som vanligt fungerade inte...

Gårdagen, spenderades först vid poolen på strand hotellet. Sen blev det lite lunch där. Efter det hämtade vi Katie på förskolan och barnen fick leka här hemma. Sen körde vi ner till stan för lite fik med vars en frappe till oss vuxna och glass till barnen. Och kvällen var inget rolig för min del. William ville inte somna och det känns som om han och jag har varit vakna mer eller mindre hela natten, blev verkligen inte mycket sömn, pjuh!

Idag, vi körde till en strand i närheten amopi, så mycket finare, lugnare och mysigare. William tog igen sig och sov ca 3 timmar i vagnen så hans mamma fick sola i fred. Och ja jag har bränt mig mycket mer än vanligt, förstår inte vad det är med mig.. Speciellt mina ben och rygg. Så får sola med handduk på.. Skoj. Så bli inte förvånade om jag är helt blek när jag kommer hem :( efter solandet så åt vi lunch på stranden och körde sen och hämtade lilla Katie.

Nu är My och Alexander färdiga i duschen så nu är det min och Williams tur. Ikväll ska vi fyra plus Alexandra såklart ut och äta. Ska bli fint.

Puss och köss till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0