Back home

Då var man hemma igen efter en helst fantastiskt vecka hos en utav mina bästa vänner. Det bästa utav allt har varit att få se hur hon bor och hur hennes liv där borta ser ut. Och vi hade verkligen turen att hon kunde umgås med oss hela tiden och köra oss överallt i dom backarna. Sista kvällen (i lördags) var vi ute och åt, efter middagen och massa gående fram och tillbaka lyckades pågarna somna i vagnarna så vi satte oss med öl, drinkar och efterrätt och njöt... Var ute till efter 22, enda kvällen det hände haha.

Och i torsdags så var 3 utav Alexandras tjejkompisar hemma hos "oss". Vi hade gjort fint på terassen med massa tända ljus och satt det och drack drinkar, åt plockmat och njöt. Annars har våra dagar spenderats på stranden och hemma så barnen har lekt.

Idag jobbar jag och ska väl göra det resten utav veckan. William är på dagis, ända till kl 15 idag. Men han verkade glad imorses när jag lämnade honom, han har nog saknat sitt dagis. Och min kväll kommer bestå utav bla tvätt 👍

Tack Alexandra min fina vän för en underbar vecka hos dig! ❤

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0