Vikt och sånt

Som ni flesta vet så har jag kämpat för att gå ner i vikt sedan jag födde William. De första 25 kilona (som jag gick upp under graviditeten) gick hyfsat snabbt, tog typ ett halvår. Sen nu på ett år har jag går ner ytterligare 20 till. Jag är faktiskt rätt så stolt över mig själv men kan dock inte förstå att jag har vägt 45 kg mer? Wtf?! Vad hände där liksom. Aldrig mer ska jag äta mig till det, det kan jag lova!

Nu är jag 0,1 ifrån ett normalt BMI, och i kg betyder det endast 0,3 så om en dag eller två ska jag väl vara där haha. Underbart! :)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Du är för duktig stumpan:)

2013-08-16 @ 20:10:10
Postat av: Felicia

SÅ jäääääävla underbart :D
bra jobbat :D

2013-10-06 @ 22:09:34
URL: http://frustrado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0