Trött

Sitter på jobb och känner mig som en zombie. William har haft två nätter från helvetet. Har hela tiden trott att det är hans tänder, han vill inte äta, knappt dricka, dreglar floder, hade över 40 graders feber, bara skriker aj aj aj, skäller och tar sig i munnen. Vi har verkligen inte sovit mycket de senaste nätterna. Han vaknar typ varje timme och är totalt otröstlig. Dagarna går det hyfsat bra men nätterna är hemska. Är ledig imorgon så blir det en sådan natt till så blir det vårdcentralen, kan ju faktiskt vara halsen också. För såhär har jag då aldrig sett honom förut, sjukt om tänderna kan påverka han så pass mycket och inte ens Alvedon hjälper :( hursomhelst är det synd om honom (och mig) :p

Det är typ det som händer i mitt liv just nu, jobbar en massa och sover väldigt lite haha. I helgen blir det också jobb både lördag och söndag. Så om Willis är pigg imorgon får vi försöka hitta på något skoj.

Mamma har flyttat från Helsingborg nu i söndags och bor numera väääldigt nära mig, det är jag glad för! 👍

Ska försöka blogga lite oftare.

Köss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0