Tjabba

Nu har det visst varit ett litet uppehåll igen men det finns roligare saker i livet än att uppdatera här ;) nu har jag dock lite tid.

Fredags, jag, mamma, Simon och Hampus hängde på the tivoli för att se Jay Smith (mammas favorit artist) gestalta nirvarna. Det var bra och framförallt trevligt att få umgås ute med familjen, händer typ aldrig. Sen hängde vi lite på hampan efteråt :)

Lördags, jag och mamma hämtade William hos pappa och Annika i Ekeby där han hade spenderat sin natt. Sen var det mys hemma hos mamma hela kvällen som gällde för oss tre.

Söndags, jag och William åkte ut till asmundtorp för att umgås med hans pappa. Där blev det sedan fullt hus i form av Danne, Amsan, Hugo, tegge och w och h's farfar. Vi grillade och hade det trevligt :)

Så nu är jag någorlunda ifatt.

Köss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0