Mög

Nu är min mobil sönder :( lämnat in den på lagning idag så får förhoppningsvis den sen i veckan, om det nu ens går att laga den.. Kan berätta om min lördag. Erika bjöd på tjejmiddag för att fira att hon fyllt år och flyttat. Vi fick en väldigt god middag (vi alla var lila chokade;) sen blev det spel, skitsnack och väldigt mycket dansade till 90tals låtar. Vidare ner istan där kvällen avslutades på Tages tillsammans med mina tjejer på dansgolvet. Väldigt lyckad kväll! :) Jag har varit kass med min bantning nu i ett par dagar. Så ikväll kommer felicia med pizza från Rhodos, ska bli jävligt gott men sen är det slut på syndandet och back on track sol gäller! Oh imorgon är det dags för en utflykt till Ullared, woho!!! Och alex ska agera barnvakt till William, ensam..,haha. Men det ska nog gå bra. Hanna slutar 14 och får styra upp sen ;) Nej nu längtar jag efter min tonfiskpizza!! Hörs, köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0