Måndag

Ny vecka, nya tag?
Den föregångna veckan har jag varit så kass med mitt "hälsosamma liv" så jag får ångest bara av att tänka på det! Men idag är det en ny vecka, vilket ska innebära lite mat och mycket motion, åh yes. Mår så mycket bättre då, både fysiskt och psykiskt.

Annars?
William har inte riktigt förstått detta med vintertid, hmm.. Så igår somnade han 18.15 i min famn, kunde verkligen inte hålla honom vaken. Detta resulterade såklart i att han vaknade 05.00 idag. Såhär hemma är vi pigga och vakna.. Själv är jag inte mycket bättre, somnade innan kl 21 igår, kan inte minnas senast det hände. Men utvilade är vi minst sagt.

Idag ska vi ha en dejt med My och Alexander som vi inte har träffat på en hel vecka, sjuukt! Blir en sväng på öppna förskolan och en tur istan kan jag tänka mig. :)

Köss till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0