Happy birthday to me!

Jaha då var man en dag äldre och samtidigt ett år äldre..

William väckte mig 5.30 utan sång och frukost.. Men frukost fick han iaf och somnade som tur var om vid 6 och sover fortfarande. Fick iaf en sång på sms utav Jennie <3 nästan bättre så jag slapp höra på det ;)

Min födelsedag kommer typ se ut såhär;
Förmiddagsfika här hemma med mamma, morfar och farmor. Sen ska jag och mamma dekorera smörgåstårtorna. Och mamma tar med w hem.
Sen kommer My hyfsat tidigt och hjälper mig att bli fin inför kvällen och sig själv. Och vid 18 kommer mina tjejer och då slår vi klackarna i taket! ;) ska nog bli en bra dag detta. Hoppas på massa fina, asdyra presenter! ;) hihi

Köss på er sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0