Godkväll!


Min tjejmiddag igår blev lyckad. Sjukt god smörgåstårta om jag får säga det själv. Kvällen innehöll, marängswiss, presenter, massa vin, jag har aldrig, bajsbekännelser, dans på stolarna, gamla vänner, tycho och tages. Hade en skit bra kväll och tackar alla inblandade! :)

Idag har jag bara segat här hemma med William och Lollo. Ätit smörgåstårta så det står mig upp i halsen just nu.. Tänkte fortsätta på detta spåret resten utav kvällen. Snart blir det glass och filmmys, förhoppningsvis kan jag övertala Lollo till att spendera sin kväll med mig istället för att dra till roddarna, wish me luck!

Kössies

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1040369/images/2012/pic_5082e3fbddf2b37400001a25.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0