Cykeltur

Idag har William varit ute på sin första cykeltur. Det gick hur bra som helst, han satt så tyst och snällt i sin sits :)

Vi fick dock klabb med min sadel som kasade ner, så vi cyklade till ålens jobb för att han skulle fixa det. Men det kunde han inte då jag behövde en ny del :( Så vi cyklade vidare (jag fick stå upp) till en cykelaffär som fixade problemet snabbt för en hundring. Och sen vidare till city gross för lite matshopping. Sen hem med kassarna och w, detta var ett projekt men klarade det bra. Vem fan behöver en bil liksom? Fast ska erkänna att ibland så saknar jag att ha en!

Kvällens middag blir kycklinggratäng med bla paprika, banan, sambal olek, mango chutney, curry m.m nytt recept och jag är jävligt hungrig så hoppas det är jävligt gott. Försöker ju fortfarande leva mitt nyttiga liv så till det blir det bara en sallad :)

William har nu sovit i typ 2,5 timme?!?!? Tror cykelturen tog jävligt hårt på honom. Kan inte minnas sist han sov så länge på dagen, detta får vi göra varje dag ;)

Köss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0