Basilika

Igår firade vi morfar som fyllde 75 år i veckan med ett resturang besök på basilika. Älskar att äta där på kvällarna, så mysigt. William fick också följa med då jag skulle vara barnledig som varje varannan lördag men det blev inte så som vanligt.. Så han var ganska gnällig då det var läggdags men efter lite välling somnade han gott i vagnen, min lilla stjärna :)

När jag kom hem la jag William och min snälla farmor kom hit och sov över och passade William så jag kunde göra det jag hade planerat. Dricka öl på stan med Lollo, hennes mamma och danska morbror. Mycket trevlig kväll. :)

Idag är man lite små seg. Felicia har varit här hela dagen och vi har ätit en riktig brakfrukost. Lollo kommer snart och då blir det bakis pizza, of course.
William är på hyfsat bra humör idag och det tackar hans sletna mamma för ;)

Köss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0