Det vackraste jag vet är att se dig när du sover

Godkväll gott folk!
I skrivande stund ligger jag i sängen med en sovande och nymatad william på bröstet, underbart! Dagen har gått i ett sen vi slog upp ögonen. Den började med en pw på strandvägen, sen hem en runda till dansans och hälsade på innan vi tog bilen till BVC för babymassage, mammasamtal och vägning. W har gått upp 1,4 kg på 3 veckor!!! Innan när jag ammade gick han knapp upp 600 gram på 3 veckor.. Så han har nog varit hungrig ett tag, oops. :s efter det körde vi hem till lina där hon, my och lille alexander befann sig, vi satt ute i solen, drack kaffe och snackade skit. Sen kom ålen och G. Jag lät bilen stå på klättermusen och vi tre traskade hem med pizza/sallad från donpan. Sen joinade även Bern oss och vi spelade en typ halv runda plump.. Ja det var typ min dag. Imorgon ska vi också gå till lina för att hämta bilen och förhoppningsvis sola i det fina vädret?

Ps. Note to my self, i måndags fick lina w att skratta mer än vad han någonsin har gjort, världens finaste underbaraste skratt <3 ds.

Gårdagen spenderas från 10 på morgonen till 20 på kvällen hos mamma i Helsingborg. Vi mös, spelade en massa rumble, gick istan, lunchade och hade det allmänt skit bra :)

Nej nu får jag nog lägga ner William och försöka somna jag också!

Köss och natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0