total lycka!

Vår älskade påg kom till världen söndagen den 8 januari kl 20.49, världens bästa tidpunkt och dag, kan endast beskrivas som total lycka! Han vägde då 4092 g och är 56 cm LÅNG :)

Lite kort om förlossningen;
Fick som sagt första värken runt 7.30 på söndag morgon. Därefter var jag hemma och hade värkar in i det sista tydligen, kl 20.00 kom jag till bb 10 miuter senare undersökte dom mig och jag var öppen 6 cm därefter tog det 39 minuter sen var han ute, hade tydligen gjort ett jävla bra jobb hemma och har fått höra av en o annan barnmorska att jag är gjord för att föda barn :) MEN, fy i helvetet silken smärta både innan, under och efter! MEN, så himla mycket värt det!!!

Nu, ska fortsätta mysa i min säng med min underbara son och sambo <3


köööss på honom


Kommentarer
Postat av: Sussi

Du var så himla duktig,



du är bäst.Och vilken upplevelse det var går ej att beskriva i ord.Tack för att jag fick vara med:)Puss o kram min lilla tös

2012-01-13 @ 09:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0