Min söndag :)

Igår började dagen med att ålen dammsugade och skurade toan, han är bra när han är bra!!! :)

Sen kom my till oss och ett tag därefter kom Jennie och Erika med fika. Vi spelade plump och mös med den finaste i världen!

Söndagskvällen spenderades i vanlig ordning med dansan (Danne & amsan) Bingolotto, tacos och kortspel efter det.

Nu ligger jag i sängen men ska strax gå upp för min mamma kommer med bullar vilken sekund som helst. Sen ska jag försöka göra henne sugen på en runda istan. Någon som vet var istan man kan göra om VHS till dvd ? Ska göra om delfinfilmen ( en film från Mexico när jag och mina brödrar simmar med delfiner för typ 7 år sedan) svinrolig.. Fråga My hon har typ sett den 50 ggr ;)

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0