Min helg

Har ni saknat mig i helgen?
Tänkte det också!

Såhär har min helg typ sett ut:

Fredag: vi myste med myse my på dagen hemma hos oss och på kvällen kom Felicia till oss och vi tittade på the voice och Dennis camitz som gick vidare woho, grymt glad för hans skull :)

Lördag: jag, plutten och g körde till pappa och company i ekeby redan på förmiddagen och var inte hemma förrän 22 tiden. Vi hade en mysig heldag med god mat, melodifestivalen och massa mys :)

Söndag: alltså just nu idag, sitter i morfars bil med han, Micke och W vi är på väg hem från Ikea där vi har fått en ny säng till lilleman utav hans snälla morbror och jag själv har köpt en massa lampor å lite annat smått och gott. När vi kommer hem blir det fixning och ikväll Bingolotto.. Som vanligt.

Hörs köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0