Hej från Dublin

Just nu ligger jag i min säng på hotellrummet och ska vila lite innan det är dags för att göra ve sig och en tur i denna underbara stad. Idag har vi utforskat staden lite bättre, shoppat och lunchat.

Igår fick Lollo maginfluensa, verkar som om jag har smittat alla med det my och min bror åkte också på det, sorry :( hursomhelst så stannade hon hemma och jag och Rola gick ut. Vi åt på en restaurang på temple bar som heter from rome to mexico och drack givetvis vars en margaritha ;) sen tackade vi för oss och var hemma strax efter 22. Men ikväll gott folk så ska vi alla tre förhoppningsvis ge järnet och se vad denna fest stad verkligen går för ;)

(saknar min lilla påg något fruktansvärt, har aldrig varit utan honom såhär länge, typ 1,5 dygn nu :( men han har det bra, tur det)

Köss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0