Åååh

Kvällen igår var bra.
Men mår dock inte lika bra idag kan jag säga,usch och dubbel usch! Har iaf kvällsmys med Felicia och min lilla älskling. Ikväll är det bonde söker fru special och bonde söker fru nörd som jag är tänker jag definitivt inte missa det :)

Lite om gårdagen,
Här hemma blev det ost, kex, frukt och vin mys. Sen julklappspelet och där fick Jennie ett roligt spel "vem i rummet" så det spelade vi och sen gick vi ner till Tages redan vid kvart i 10. Kaos redan då, mega kö och folk puttades och trängdes, sjukt att man pallar ens. Sen blev det en runda på tycho när vi väl fått stämpel. Efterfest hemma hos Mia. Trevlig kväll men som sagt är det värt det? De e den stora frågan det!

Nu ska jag mysa vidare, kössar

(enda bilden jag tog igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0