jag är fan kär

i min balkong, hur man nu kan vara det?
fan också att det inte e fint väder, då hade jag nog suttit där hela morgonen, med dator, cigg och kaffe. men förhoppningsvis lär det bli möjlighet till många sådana dagar i sommar, eller?

igår efter både jag, mamma & ålen hade ridit stack jag hem för en snabb fixning sen blev det tycho med en jävla massa folk, jag höll mig till ramlösan tillskillnad från vissa andra ;) det spelades yatzy, maskin och uno som vanlgit. några mindre trevliga grejor hände också, men det hör inte hemma på bloggen. kan bara berätta för er att jag är sjukt besviken, trodde mer om dig, så.

idag ska mina älsklingtvillingar på sin studentbal, ingen dålig kavaljer challe ligger inne med, haha adde aka ds, sett han i smoking??! så ska till löparen vid 15 och stirra ut dom. har en känsla av att dom kommer vara finast av alla :)

sen 18 e det dags för jobb, slutar inte förrens 21 imorgonkväll.
sen börjar jag 9 igen på söndag till 21.

lär nog inte bli mycket uppdatering i helgen
så ha en bra helg och gör inget som jag inte skulle ha gjort ;)

kössar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0