vilken lördag det blev

efter lite förfest nr 1 här hemma med böna, hansson, mackan, åfeldt och kniven var det dags förfest nr 2 nere på tycho i form av afterski, och ja jävlar vilket hålligång där var, adam var i sitt esse lika så simpen..

när vi kom ut i häljarp hade vi endast simpens röda stol med oss, den var lättare att få med än honom, han söp bort sig själv, haha han är verkligen i en klass för sig själv. festen var bra, vissa var redan rätt så runda om fötterna när vi anlände. emma, jeanette och conny hade gjort ett enormt bra jobb med allt från dukning till mat till lekar och jag hade mega skoj. dansade som attans sen också, en mycket lyckad kväll och en perfekt fylla, ibland får jag till det :)

nu sitter (halvligger) jag i soffan med sällskap av erika och böna.. jag tjatar om att vi ska hitta på något skoj men det är inte så lätt med dessa traderövar!

nu ska jag tjata vidare,

- ha det bra
- de gööör vi

kössies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0