kuckelikuuu!

jag är uppe med tuppen,
 har sjukskrivit mig från jobb idag med så vad gör jag uppe nu?

jo jag har en massa att fixa idag,
eller egentligen är det väl inte en massa
men i mitt tillstånd så känns det som det
har iaf kört ut till mamma så är här just nu
ska hämta resväska och skriva ut biljetten till färjan

annars idag ska det hinnas med ett efterlängtat stövelbyte,
shopping på systemet med grabbsen och handla nudlar å shit på cg
tvätta så jag har rena underbyxor och sånt, packa
det va väl de

imorgon då jävlar,
då har jag bestämt att min hals ska vara frisk
carro ska inte längre med till oslo, klabb med skolan
så det blir jag och mina tre pågar, men jag klagar inte!
när vi väl e i olso får jag brudsällskap,
tills dess ska jag nog lyckas ta hand om dom alla tre ;)

KÖÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0