ingen dålig söndag, dock värre måndag

mitt tjatande på erika och böna som jag skrev om i förra inlägget lönade sig till sist.
vi drog och mockade skit samt snackade skit med r.gs mamma, ingen dålig röv ;)
sen körde vi runder i saxtorpskogen, hälsade på både i mitt hem och erikas.

när vi kom hem igen så tog vi alla tre tag i städningen, tack för det :)

senare joinade även emma och vi alla käkade god bakispizza från rhodos,
efter det bestämde jag och böna oss för att prova på Max söndagsnöje,
som nämligen är att kolla på alla bilder som slobban e taggad på på facebook..
och ja jävlar, tror helt seriöst att jag aldrig någonsin har garvat så mycket i hela mitt liv.
183 bilder fanns där och tack för att du förgyllde min och bönas söndag slobban!
dig kan man då alltid lita på ;) efter det garvade vi åt ALLT, vem helge? han älgen eller?

mindre kul har denna måndag varit då jag hela natten har vaknat från och till, mest till.. utav halsont. drog till jobb lagom väck imorses, chapa fick hänga med mig till citykliniken i landskrona där jag fick konstaterat att jag har drabbats av den hemska sjukdomen halsfluss... för femhundraelfte gången, blir man trött eller??? så penicillinen är inhandlad och jag ska fantamej ändå leva jävel på båten på torsdag och hela helgen i oslo,det kan ni vara säkra på mina pågar! ;)

nu e jag in the hoods,
inväntar mamma som ska komma hem från prag
med presenter och pengar, inte dåligt.

köööss


Kommentarer
Postat av: Böna

HAHAHAHA lätt den sjukaste söndagen på sjukt länge =)

Det va en grej till, när vi hittade erika bland "gemensamma vänner" på han legenden hon först dissa sjukt mkt på facebook!!! hahahaha. Tack för en ljuvlig bakis söndag vännen :)



2010-03-15 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0