i love tuesdays

mest för vad som visas på tvn,
kollar inte särskilt ofta på tv längre, men tisdagar då händer det grejor.

har jobbat dag idag, vi besökte först ikea och sedan chapas älskade svärföräldrar, alltid lika skoj att vara hemma hos dom som alltid bjuder på god lunch och trevligt sällskap, kan inte förstå att jag sitter där hemma skrattar och har det allmänt roligt och samtidigt tjänar pengar?! ibland har man det för jävla bra.

när jag avslutade mitt jobbpass vid 18 åkte jag hem till moren min för att hämta hunden min och snylta mat, fast att man blir äldre kommer nog mammas mat alltid smaka bäst.  

nu ikväll har det varit tisdags mys här hemma i soffan med mina sambo's ;)

nu kallar bingen och ännu mera mys,

så köss och god natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0