yesterday in words

dagen började med att jag sov, men det varade inte så länge som det hade kunnat pga att challe ringde och ville att jag skulle komma hem till dom med bullar & cigg (dom utnyttjar mig känner jag) , där hemma befann sig ellan, filippaK, emelie och the twinis, blev tjejsnack och planerande för kvällen.

vid halv sex körde jag inom systemet och fick med mig två boxar, inte one tree hill och heller inte OC utan tanja, som jag älskar på tok för mycket för mitt eget bästa, men strunt i det!!! lite smink och lite hårtångande senare var det dags att bege mig hem till kampharna igen, där blev det förferre, men kände att jag inte var riktigt på g som jag annars bruka, blev en titt på staden och sen var jag hunrig kan ni tro, brukar nästan aldrig äta nattamat, men med tanke på att jag bara hade ätit 1,5 bulle på hela dagen och aftonen så blev det olivers, 1 150 g hamburgare, 1 pommes och 3 kulor mos, det var gott kan ni tro (och jag e fortfarande mätt)



bild från igår,
ellan kan  det här med att fota??
eller så ville hon helt enkelt inte ha med mig.. kan vara så.


Kommentarer
Postat av: Snuten

Haha..jag läste först 1150 g hamburgare...tro på fan att du blev mätt då..hahaha..

2010-01-24 @ 12:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0