vardagsmys

de e jag gla för,

men innan jag har fått mysa till det har det hänt lite saker,
jag jobbade som sagt 7-18, jobbdagen bestod bla utav att jag fick tvätta chapas bil på en biltvätt i 5 minus grader, tack för den, och bilen är ju knappast liten heller så det tog sin tid med följd utav istappar till fingrar..

typ en sån hära;



efter jobb hämtade jag upp min kära sambo, jag hade sett i jysk reklambad att dom hade rea, blev 2 kuddar, bambu persinner och örngott för min del.. och erika köpte tre kuddar fast att hon redan har ca 15 kuddar i sin  säng och det sjuka är att jag överdriver INTE, inte konstigt att hon aldrig har en kille på rummet, han hade aldrig fått plats! ;)

sen besökte vi kära CG för lite veckoshopping, och myset ikväll har än så länge bestått utav långsittar tacosmiddag vid köksbordet med en massa snack (inte ofta vi har kvalitetstid;) och om ca 20 minuter börjar vårt älskade paradise, då blir det glass och varma hallon, gottit :)

typ såhär tror jag det kommer se ut;



och typ såhär kan min sambo se ut;



sorgligt men sant,
have a nice night,
KöSsSsSsSsSsSsS

Kommentarer
Postat av: snygge erika

jag vet att jag är mega snygg du behöver inte lägga upp bilder på mig när jag är som SNYGGAST för att skryta om mig :p

2010-01-26 @ 00:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0