the new fia

emmie tycker att jag är dö generös och jag kan inget annat än att hålla med,
då jag har lovat en kär vän till mig att jag ska bli en förnyad & bättre människa så har jag börjat med detta.
idag skänkte jag ytterligare pengar till haiti, i form av att "runda upp" när jag och emmie var och shoppade på nova, jag rundade upp med 11.50 :- och emmie den snålefan rundade upp med 50 öre, bättre än inget eller?

är mycket nöjd med mina köp idag som blev,
1 par coola leggins, ett par svarta byxor, en svart lång tröja, en svart kavajliknande grej och ett svart nagellack, gla för svart?

dagens diss (som på sätt o vis också kan vara en hiss)
alexander kamph har lämnat landskrona, sverige, svendborg, danmark, europa för att bege sig ut till sjöss, jag önskar honom all lycka till och hoppas innerligt att han inte kommer hem med massa sjötatueringar och gonorre som dom gjorde förr i tiden.

nu ska jag, guccan, emmie & felicia hålla myskväll med fruktsallad & grönsaker, beachen 10, jadå!

kössis på er alla

Kommentarer
Postat av: sussi

Det va hemskt så generös du har blivit,de e något som e helt nytt!Bättre sent än aldrig.Puss på dej din slask hink:-)

2010-01-29 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0