skit mögs rövhål

min cpdator har gått isönder och jag hittar inte garantipapperna
(använder erikas nu)
därför har det blivit dålig uppdatering, sorry för det

jag har också gått och blivit förkyld
verkligen inte likt mig,
brukar alltid klara mig undan det

vad har då hänt sen i söndags?
jo paradise hotel bla, och gud vad jag älskar det
har sovit på kungsgatan inatt
första gången sen dagen efter nyår,ska sova här inatt också :)
mitt älskade hem!!!
på lördag kommer mamma & company hem från mexico
och jag flyttar helt och hållet tillbaka till erika

trots att jag är sjuk och jävlig så tvingade jag mig själv till gymmet
där spenderade jag en timme med challe & filippa
filippa har btw blivit duktig på att träna numera
och challe är helt jävla galen, träningsnarkoman?
efter träningen åt vi vars en kycklingsallad på donpan, mums!

nu ska jag bädda ner mig i soffan och tycka synd om själv

ni får ingen köss,
då kanske ni blir sjuka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0