you'll never know what u got til it's gone

ännu en jobbdag är över,
jobbade kväll idag och fick även detta pass frysa röven av mig.. vi åkte till svalöv där fina (hästen som jag jobbar med) står just nu för utbildning, där befann vi oss i 1,5 timme i minusgrader a la carte för att kolla på hoppträning, brrr. sen när jag skulle köra hem (vid 00 tiden) fick jag stanna 3 gånger på vägen för att skrapa rutorna, det bara frös på och var så halt på vägen så jag höll på att trilla, farliga grejor.

måste också tacka en av mina trognaste läsare (björn bönisen persson) för att han är världens bästa killkompis,vet att ni alla alltid har trott något annat men han e verkligen en utav mina käraste och bästaste vänner och finns alltid där för en, om inget annat så kan nog alla hålla med om att han e världens bästa helghållare ;)

känner mig lite lagom sentimental och tyckte att han behövdes hyllas,
tycker ni alla får hålla med om att jag har en bra balans här i bloggen när det gäller "hissa & dissa"
tycker dock att det har varit för mycket hissande från min sida den senaste tiden, snart får det bli lite ändring på det! jag kan inte gå och bli snäll sådär helt plötsligt

nu ska jag checka OC,


nattens bild får bli en på oss,



kössis


Kommentarer
Postat av: Indianen i Falken

tack för dom fina orden min vän :)



kommer alltid finnas för dig, det vet du om!



PUSS på dig ;)

2010-01-27 @ 16:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0