NATTATÄNKANDE

är för det mesta aldrig bra,
men kan också vara helt jävla brilijant

skulle jag flytta någon annanstans så är det göteborg som står högst upp på listan,
älskar staden, dialekten samt folket
jag menar inte att jag skulle vilja flytta på direkten
och heller inte föralltid,
men för ett, två eller tre år,
åh så nice det hade varit,
fixat en lägenhet, ett skit jobb, gått några sketna meningslösa kurser 
hängt på avenyn varje dag

känn ingen sorg för mig göteborg!!!
för jag kommer, förr eller senare

någon som är på?
var lite galen med mig,
(och gucci, han SKA med)



och icke att förglömma
LISEBERG


Kommentarer
Postat av: Emma

jag är på sa jag ju ;)

2010-01-19 @ 02:25:59
URL: http://emmadahlgren.webblogg.se/
Postat av: felicia

jag är också på, funderar faktiskt redan på att där så :P skönt och ha dig i samma stad :D

2010-01-19 @ 07:43:41
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0