my dearest

kom och tänka på 4 av mina finaste vänner,
som just nu är ute och bekantar sig med vida världen
frankrike, norge, grekland & australien
jag är sjukt avundsjuk på dom och stör mig på att jag själv inte e ute på äventyr
men som tur är har jag ju redan bott i usa ;)
men det finns så mycket mer, jävla flygplan

i love u



le france; där befinner rola sig för att plugga



norway; där är felicia, fråga mig inte vad hon gör där egentligen,
tycker hon ska ta sitt förnuft till fånga och komma hem till mig!



beloved greece; där har min alexandra bosatt sig på obestämd tid



australia; där är min mysi på sitt livs äventyr i några månader till

lägg märke till att jag e blond på varenda bild,
då e det fan länge jag har varit vänner med dessa töser

jag saknar er alla


Kommentarer
Postat av: felicia

och jag saknar dig <3

2010-01-25 @ 10:20:20
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0