I <3 GUCCI

är sjukt trött på min design på bloggen,
då jag inte är så kunnig i blogg-design-ämnet
så bad jag min kära vän felicia för ett par dagar sedan att fixa till den
men ännu har det ej hänt något???
vart håller du hus norskan??

sitter i min mors soffa efter att precis ha avslutat ett 11 timmars pass
denna gången gällde det heller inte gymmet utan jobbet
är nu ledig fredag,lördag & söndag, tackare för de

vad helgen bjuder på återstår fortfarande att se,
har inte riktigt bestämt mig än
"att festa eller inte festa"
de e frågan de?

hahaha
nu kom gucci in från morfar
och så glad han blev utav att se mig
tur någon här i världen blir det :)

köös



jag & min påg



världens sötaste lilla vovve


Kommentarer
Postat av: felicia

jag blir också glad av att se dig :P är ju inte så ofta så. haha.



din blogg ska fixas. Men norskan har flyttat, så jag har haft att stå i. Men det kommer, va lugn :P

2010-01-21 @ 19:45:00
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Emma

KLAAAART du ska festa :D

2010-01-22 @ 14:31:43
URL: http://emmadahlgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0