halva mys & halva fest

så blev min torsdag,
jag bara ljög för er igår, utan vilje då.

jag blev sugen på att gå ner istan och felicia & emmie är knappast svårövertalade när det gäller alkohol och tjo o tjim, så det blev en helrunda. befann oss på tycho vid 22, vi dividerade om vad vi skulle dricka:

Emmie: fia beställer du in en hel karaff till dig själv så gör du min kväll
Fia: Jag ska göra din kväll emmie!

när jag sen sitter med min karaff,
Emmie: halsar du ett glas vin så köper jag en daiquiri till dig
alla som känner mig vet vad jag gjorde, halsade of course.
jag dricker upp min karaff på ca 30 min, sen drinkar och shoots på det, ingen dålig kväll..
bara jag som har en känsla av att emmie ville fylla mig?

efter tycho mötte vi upp ett gäng grabbar på akropolis och hade skoj!

Nu har jag precis kommit hem till mamma, hon och jag har haft en heldag på ikea.
Jag handlade saker för typ 1200 kr plus att jag fick grejor utav mamma också så nu ska jag hem och göra det ännu finare i min kära lägenhet!

I kväll blir det nog en liten liten titt också, jag är inte den som är den ;)

kössis people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0