hahahaha,

vad händer???
jag har sagt till allt och alla att jag har lagt ner dig och inte vill bråka något mer längre, jag har till och med sagt att vore det inte för att det gick så långt som till polisen så hade jag kunnat lägga det hela bakom mig, och ändå så har du fått för dig i din lilla förvridna hjärna och tillvaro att jag har skrivet en massa skit om dig IGEN!!! hittar du på egna texter och bloggar i ditt hue eller? för detta är verkligen borttom mitt förstånd, helt seriöst.. och anledningen till att jag skriver det här e för att alal ska veta att allt du skriver e SKITsnack, har inte lagt ner den minsta lilla energin på dig och det har heller inte erika som du också anklagar.. så fortsätt du och leva ditt liv och sluta vara så himla paranoid och tro att allt handlar om dig och att vi inte skulle ha något annat att snacka om än dig på våra tjejkvällar, finns gott om annat skit att sancka om i landskrona så du kan vara helt lugn ;)

så nu när jag har rätt ut det så kan jag berätta om min helg, som egentligen var det enda jag skulle berätta om innan jag hamnade på mytomanens blogg..

blev en SKIT rolig helg!!!

så skoj som jag hade i fredags har jag verkligen inte haft på LÄNGE!

igår var det en riktigt myssdag och som vanligt spenderades min söndag hemma hos kampharna, ellan och klara var också med. sen sov jag & världens bästa carro mysigt och det gjorde nog challe också ;)

nu blir det lite frukost med dom sen en runda till 24seven och bli kvitt alla helgkalorier,

kööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0