fia + ouzo = kaos

ja det kan man ju lugnt säga,
kvällen började hemma hos caroline och fortsatte hemma hos bitterfittan, dum som jag är hade jag tagit med min ouzo som jag köpte på lefkas i sommras,  carro och lina håller nog med om att det var en dålig idè. ringde upp carro innan idag för att prata om gårdagen, frågade henne vad som hände när vi var ute egentligen, då säger hon att hon inte kom ner till stan och att jag hade åkt ensam ner??? inte minne utav det, carro hade stannat hemma hos lina och spytt ner hennes dass.. och jag har tydligen vinglat runder på stan själv.. så om ni såg en full och oförskämd (som jag oftast bli på fyllan) fia igår så ber jag här & nu officiellt om ursäkt!

och är det någon som vet vad jag gjorde igår så får ni gärna skicka ett mejl till mig på facean!

nu kommer snart min mor, jag har bilen på arlanda, sen blir det hemmamys HELA dagen samt kvällen

slänger in två bilder från i fredags i brist på annat,
tur som F A N att ingen fotade mitt hue igår



jag & min käraste tös



jag & lilla karl,
som ser väldigt road ut?? det e som att prata med en vägg..

jag e sugen på tacos, någon annan som är det, skicka ett mejl på facean

kössis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0