ännu en nykter fredag..

samtidgt som jag älskar att jag har blivit duktig och lyckas hålla mig undan alkoholen och allt vad det innebär så är det sjukt tråkigt när helgen kommer och alla ens vänner ska festa..  får se hur jag göra idag,m de e tjejförfest hos mina kamphar, kanske drar dit och följer med dom ner istan för att lyssna & kolla på spink, det kan ju faktiskt funka fast att man än nykter, eller?

vaknade imorses och var mer förkyld än vad jag har varit dom andra dagarna,
hade sällskap i sängen utav kära emma, vaknade inatt utav att jag låg och höll om henne,
kanske bevis på att mitt undermedvetna saknar närkontakt? (fast att jag själv inte tycker det)

imorgon kommer äntligen min kära familj hem!!!
som jag älskar det!

mitt liv känns bra, kan handla om KARMA! ;)
älskar alla mina vänner och trivs så sjukt jävla bra här på kungsgatan!

kössar

Kommentarer
Postat av: felicia

å jag älskar dig <3

2010-01-15 @ 21:15:49
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0