2pac - Changes

lyssnar jag på just nu,
verkligen nostalgi på den låten
tvillingarna kamph håller just nu på att städa i sin enormt stökiga garderob,
och tur att dom gör det för än så länge har jag fått tillbaka två utav mina klänningar
som jag hade glömt bort att jag ägde och dom att dom hade

ikväll blir det visst harry potter maraton nr 2 på kungsgatan
sist kan jag ju säga att jag inte var så aktiv i tittandet
då jag mitt i allt kände för att dra till gymmet
och fick med mig emma
efter det drog vi hem till lollo och var där i minst en timme
så det var mest emmie och erika som tittade på harry och hans trollerier
men ikväll ska jag försöka hänga med,
kan bli lite svårt med tanke på att jag somnade 6-6.30 imorse och sov till 12

nu ska vi strax ut & promenixa

kössis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0