24seven

och det har ingenting att göra med att jag skulle ha varit flitig på gymmet,
utan att jag har spenderat min dag på jobb från 7 imorse fram tills ungefär nu
som ni alla vet älskar jag mitt jobb
men det hindrar tyvärr inte mig från att vara sjukt trött
ögonen-går-i-kors-utan-att-jag-gör-det-på-flit-trött

borde egentligen gå och nanna kudden nu
men jag har ingen ro till att sova nuförtiden
sitter istället i soffan tillsammans med erika och emma
som kollar den sista filmen i harry potter sexologin, tack och lov
äntligen ska jag få tillbaka MIN kära tv om kvällarna
medans dom glor på det glor jag runder på nätet
läser bloggar, kollar jobb och lägenheter i götet
kommer väl antagligen inte bli något med den idèn
ibland avskyr jag att jag har fast jobb och lägenhet
hade bara velat dra bort, bort på äventyr

ska nog kolla resor iställer
som sagt vill bara BORT
trött på landskrona och trött på mig själv

köss


Kommentarer
Postat av: felicia

en semester till sommaren var väl vad vi sa? ;)

2010-01-20 @ 07:41:15
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: fia

jag kan semestra närsom ;)

2010-01-20 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0