snökaos a la carte

ja och det är bara förnamnet,

jag har jobbat kväll och för er som inte vet så jobbar jag som personlig assistent till en kvinna i furulund (chapa som hon så fint kallas här i bloggen) hon, hennes sambo och hans tre barn bor i ett nybyggt villaområde och här är så mycket snö så det är sjukt och det kommer inga plogbilar, så jag får helt enkelt sova över här. jag lär väl heller inte komma härifrån imorgonbitti, så hör ni inte av mig så är det för jag är insnöad i sketna furulund.. bara jag kommer hem tills fredag kväll så jag kan hålla helg så är jag nöjd ;)

kvällens paradise hotel final lät chapa mig se fast att hon själv inte följer det,
och fy fan vad glad jag är för det och fy fan vad glad jag är för att jackie & patrik vann, mitt par!!!

nu ska jag tjattra vidare på msn med bönisen & felicia, mina människor!!!

sov gott and take it easy in the storm

kössis

Kommentarer
Postat av: felicia

<3

2010-02-02 @ 23:55:21
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0