when all you can do is smile

vaknade för ca en timme sen, fortfarande full och fick börja tänka dom vanliga tankarna, "vad gjorde jag igår?" "ligger här någon brevid mig?" "hur hamnade jag i sängen?" "vem har jag skickat fyllesms till?" "hur mår jag?" "vad är det för dag och vad händer?"

och jag hade faktiskt svar på det mesta.. vi tar det från början

vad gjorde jag igår? 
jag jobbade till 18 efter det hämtade jag upp guc och därefter jennie & my. vi lagade tacos här hemma, drack vin och kollade givetvis på idol. vid 23 anlände cirre,macki, beji och raul?. lite efter tolv drog vi ner till tycho som va glesare befolkat än vanlig då en massa var i malmö för att shaka asset till guetta. så jag & jennie fick shaka extra mycket på tages, mina tvillingar var också där då dom inte ens gick in på guetta för dom pallade inte trycket i kön?? haha enda kön dom är vana vid är tages kön, det märks!

ligger här någon brevid mig?
när jag vaknade så vände jag mig sakta om, den enda som låg där var gucci och lika gla var jag för det men gladast var nog gucci, nananananana nananananana hej

hur hamnade jag i sängen?
den kan jag faktiskt svara på, typ. hade tydligen pratat i tele med kamph när jag kom hem, idag fick jag reda på att jag hade varit duktig och gått ut med gucci när jag kom hem vid 4 tiden, sen hade jag nog gått och lagt mig i sängen sene hade i lagt på för jag skulle tydligen gå och spy.. kommer dock inte ihåg om jag gjorde det, men lite spya smakar det i munnen, kanske skulle borsta tänderna?

vem har jag skickat fyllesms till?
då jag inte sparar mina skickade sms så är det lite svårt att finna ut något svar på denna frågan, men givetvis har jag ju gjort det. kommer ihåg att jag skickade till macki och har antagligen också skickat till polisen :)

hur mår jag?
jag mår faktiskt förvånansvärt bra, kan vara för att jag fortfarande är bränd?

vad är det för dag och vad händer?
det är lördag, jag väntar på ett samtal från challe, ska antagligen hämta upp henne och carro hos ellan, sen ska vi köpa bullar och äta mega frukost.. med en massa dricka, törstig som en.. ko? sen ikväll ska min fjälla (my) ha avskedsmiddag, det blir fint.

nej nu måste jag klä på mig o sånt köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0