tjohej slå klackarna i taket

ja för det gjorde väl jag och mina 14 tjejer igår, ingen dålig tjejmiddag här hemma kan jag säga, fick ett mycket uppskattat "våghals 2" kortspel, typ som sanning och konsekvens, skit kul var det. till middag bjöds det på tacos och den lagade inte jag utan det gjorde min grekiska hemmafru alexandra, tack så mycket för det hun! förutom att handla allt och hämta bord, stolar, porslin (vilket challe o josse hjälpte mig med) så gjorde jag i princip ingenting, tror eller rättare sagt vet att jag har världens bästaste vänner, tack som fan! till efterrätt blev det tårta som lollo hade med sig från cafet i dk som hon jobbar på, grattis fisan stod där på den, så inte ens de behövde jag fixa. det blev en riktigt lyckad kväll med massvis av skratt, lite efter 24 stack vi ner till stan, tycho och sen tages, hade skit kul där också..

när jag kom hem inatt så hade emelie varit så snäll och städat undan en massa, tagit väck alla stolar och bord samt satt ut allt skit i köket (som sagt världens bästa vänner).. så nu precis har jag städat och diskat undan de, lite får jag ju göra.

måste bara klargöra en sak då folk verkar fatta noll, det dära med kim i förförra inlägget är en intern grej, jag är INTE sugen på han, men snygg de e han! ;)

imorgon fyller jag gammal, 21 år som tiden går alltså.. på dagen blir det lite shopping och så med min mor tror jag, sen på kvällen blir det middag på tycho för mina tjejer, jag o alexandra slår ihop min födelsedag med hennes avskedsmiddag, ser vi framemot. :)

bilder kommer sen people, kössen


Kommentarer
Postat av: sussi

var har du fått det i från,shoppa med din mor!

2009-10-18 @ 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0