she is here

äntligen, nu har jag överraskat mina vänner kan ni tro!
överraskningen var;
ALEXANDRA!
och för er som inte vet är detta en av mina bästa kompisar sen långt tillbaka, hon bor numera i grekland tillsammans med en RIK grek, haha. och hon kommer på sverigebesök ca 2 ggr om året, resten utav våra vänner förväntade sig att hon först skulle komma till jul & nyår, men vi har gått bakom deras ryggar och planerat detta i smyg, så ni kan tänka er hur deras huen såg ut när jag & hon kom inklampandes till hönklubbs premiären. dom blev riktigt överraskade och glada, fast jennie slog mig dock två ggr på armen för att jag hade undanhållt detta. riktigt skoj var det! så nu ska alexandra bo hemma hos mig i 2 veckor och det ska bli underbart och det bästa är att hon är hemma på min födelsedag, precis som förra året :)

denna afton bestod av fia med knuff spelande, vin & en massa snack. älskar mina tjejer!
kvällen till ära så kommer här lite bilder på mig och mina sötnosar, enjoy!




jag & alexandra på maskerad förra året



josse, jag & lina på togapartyt, jag körde dock på leopardstilen

my, jag & erika på min 20års fest

jag & jennie

jag & hanna när jag hade tappat de och försökte bli blond igen och det blev PISSGULT

KÖSS PÅ DOM


Kommentarer
Postat av: Jennie

Och tro mig fia.. jag hade kunnat slå dig flera gånger till ;)

2009-10-08 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0