lovely

ja det är det, det är verkligen lovely att ha alexandra här hemma hos mig kan jag säga och jag ska verkligen ta vara på all tid som jag har med henne. för nästa gång jag ser henne blir antagligen till sommaren när vi åker ner på bröllop till karapathos (förhoppningsvis!) hade varit så skoj! alexandras stora feta grekiska bröllop.

dagen idag började med kaffe & frukost på espresso house med erika, greken & emma. nu sitter jag här hemma i soffan med tjejerna, börjar inte jobba förräns kl 17.15 idag och innan dess hade tänkt besöka spiggens för att handla en tröja till guc, haha hade varit så sött. tror dock jag tar det imorgon när jag är ledig. ska iaf hinna med en promenad innan dess, plus att jag ska gå ut och gå med hästen på jobb, pallar inte rida idag.. så så ser dagens motion ut, kul och veta va? ;)

nej nu blir det en cigg med hönorna, köss'n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0