jag har verkligen inte alla pållar hemma

här ligger jag en måndagsmorgon lite halvpigg och nyduschad och skulle alldeles strax gå och föna håret, sminka mig, packa väskan med ridkläder till jobb m.m. då råkar jag (som tur är) kolla på mitt schema på internet och ser att jag jobbar kväll (!!!!!) jag har alltså gått upp helt i onödan en måndags alltså en MÅNDAGS morgon och t.om. duschat, rena natten detta! det ska väl vara jag till något sånt här antar jag. det enda positiva är att jag kan somna om igen och det ska bli så skönt kan ni tro. kl 2 inatt låg jag här i sängen och hade mega ångest över att jag inte kunde somna, vafan då för liksom? jag hade bara kunnat ligga o titta på sex n the city i lugn och ro egentligen om jag bara hade varit så smart och kollat schemahelvetet.

nej nu ska jag sova, god natt & köss

Kommentarer
Postat av: sussi

Ja de ska va du till de!Tosan Holmberg

2009-10-05 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0