hört talas om hönklubben?

vaknade för ca 1 timme sen,har varit hur skönt som helst att få sova mera kan jag säga, jag är en klant jag vet.

på onsdag är det premiär för hönklubben och det är något som kommer att ske varje onsdag en lång tid framöver förhoppningsvis. Jag och mina vänner har bestämt att vi ska göra såhär för att aldrig kunna glida ifrån varann (även om det skulle vara jävligt skönt ibland;)) varje onsdag håller någon av oss i det (rullande schema) då har den personen bestämt vad det är vi ska göra, dom andra vet ingenting bara om dom ska ha speciella kläder på sig eller pengar med sig osv. Hönklubbskvällarna kan innehålla allt från hästridning till myskväll framför greys anatomy. Så dessa kvällar kommer nog bli väldigt intressanta minst sagt. Nu inför premiären på onsdag (som ska vara hemma hos lina) har jag en överraskning till alla (vissa kommer bli glada vissa kommer bli mindre glada) kan inte skriva här i bloggen vad det är då jag tror & hoppas att mina vänner läser min blogg?

Nej nu ska jag gå och göra ve mig, duschat har man ju redan gjort kl 6.30 imorse, HA
sen blir det en svängom på stan innan jobb kl 16

köss&nöff

















Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, nu gjorde du mig nyfiken. trodde att alla skulle "hålla" i det denna gången.. men så fel jag hade då :P

2009-10-05 @ 12:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0