6 hönor är bättre än 7 tuppar

Såhär ser inbjudan ut för nästa hönklubbskväll:

Hallå mina tappat de helt bloggar vänner! ;)

Onsdagen den 28 oktober tänkte jag & min sambo stå för hönkvällen, då alla har fått påfyllning på kontot tills dess så tänkte vi slå på stort. Vi samlas på kasernplan (leta upp min (holmis) bil) kl 18.15 sen ska vi åka till en annan stad för lite aktivitet samt middag på hemlig plats. Ni lär behöva ca 200-250 kronor för detta, då inräknas lek, mat och en tia vars till bensin ;) tian ska ni ha tillhands som åkbiljett innan ni hoppar in i bilen (ingen snålskjuts här inte;)

Hoppas alla kan följa med, och mysi lär väl sitta på planet men ville inte du skulle känna dig utanför och vi ska tänka på dig hela tiden när du sitter och har det mega tråkigt på planet ;) !

Svara snarast så vi vet om denna kväll kan bli av.

Puss på er




Kommentarer
Postat av: Jennie

Räkna med mig. fast fia, inget kan slå din förra överraskning, men försöka kan du ju ;)

2009-10-23 @ 13:04:24
URL: http://jennieahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0