21 och klokare, eller?

gårdagen var hur bra som helst (innan rödvinet), fick en massa drinkar av mina tjejer som dom hade betalt för och beställt i förväg, så dom kom adam snällt in med titt som tätt, fick även ett par drinkar och shotar av honom, jag älskar väl tycho, när dom stängde begav vi oss till akropolis för att fortsätta kvällen.. vid 24 tiden var lina och hanna så hunriga (alla vet vi hur glada dom är för mat) och då det inte gick att få tag i något istan så åkte dom hem och käkade rostemackor, jennie stack också då och dom andra hade begett sig innan. så då var det bara jag och alexandra av tjejerna kvar (som på den gamla goda tiden) bönis hade ringt ner kniven och päris, så vi stack hem till kniven som stod för lite efterfest en måndagskväll, han hade starkt rödvin hemma så jag däckade i hans soffa, rena natten när jag vaknade imorse och illa mår jag nu kan ni tro och jobbet ska jag till om 4 timmar, tippar på att jag kommer må lika illa då.

och BÖNIS vår vänskap är verkligen över, du suger!
(den enda bortförklaringen som är acceptabel är att du satte på indianerna)

nej fyfan för att fylla år om det är såhär man ska må dagen efter.. godnatt låt mig få sova tills fredagen den 30:e oktober nu tack

är alldeles för trött för att ge er en köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0